شقاق در کودکان

درمان بیماریهای نشیمنگاه

مثل جارو برقی چربی های بدن را بمکید!

پس از بلوغ، سلول‌های چربی جدید در بدن ما به وجود نمی آید. بنابراین تعداد این سلول ها در بدن ما ثابت شده و با افزایش وزن، تنها این سلول ها بزرگتر می شوند و نه بیشتر. تکنیک لیپوساکشن باعث حذف دائمی این سلول ها و بهبود شکل بدن می شود. در صورتی که با رعایت نکردن رژیم غذایی پس از درمان دچار چاقی شوید، رسوبات چربی در نواحی دیگر بدن که سلول‌های چرب وجود دارد انباشته می شوند و آنها را بزرگتر می کنند درحالی که ناحیه درمان شده فرم خود را حفظ خواهد کرد.

با این حال لیپوسکشن روشی برای جلوگیری از چاقی نیست. دقت کنید که این روش جایگزینی برای انجام رژیم های مناسب غذایی جهت جلوگیرری از چاقی نخواهد بود. لیپوساکشن روشی است برای خروج چربی در نواحی خاصی از بدن که نسبت به رژیم های غذایی و ورزش کردن مقاوم بوده و از بین نمی روند. بنابراین اگر می خواهید با لیپوساکشن وزن کم کنید باید رژیم غذایی مناسب بگیرید. برخلاف تفکرعموم لیپوساکشن درمانی برای حذف سلولیت (توده های چربی) نیز نمی باشد.

+ نوشته شده در  يکشنبه 13 مرداد 1398ساعت 4:09  توسط سهیل 

لیپوساکشن چیست و چگونه کار می کند؟

لیپوساکشن با استفاده از مکش چربی ها را از بدن خارج می سازد. در هنگام لیپوساکشن لوله های نازک و کوچک با سر پهن(کانولا) از طریق برش های کوچک وارد بدن می شود. و پزشک لوله را زیر پوست حرکت می دهد تا به منطقه ای برسد که چربی در آن جا جمع شده است سپس از طریق این لوله چربی از بدن خارج می شود.

در سال های اخیر در این باره تکنیک ها بهبود یافته و عمل لیپوساکشن بی خطرتر، ساده تر و با درد کمتری همراه است. این تکنیک های جدید شامل موارد زیر است:

+ نوشته شده در  يکشنبه 13 مرداد 1398ساعت 4:08  توسط سهیل 

در خانه مشکل بواسیر را درمان کنید!

بواسیر یک مشکل مزمن در ناحیه مقعد است که بیشتر افراد برای درمان اقدام نمی کنند. با شناهت علائم بواسیر می توانید خیلی سریع برای درمان اقدام کنید.

علائم و روش های درمان بواسیر

بیماری بواسیر

 بواسیر چیست؟

بواسیر عبارت است از سیاهرگ های گشادشده ( واریسی ) در راست روده یا مقعد. بواسیر ممکن در مجرای مقعدی (بواسیر داخلی ) یا در مدخل مقعد (بواسیر خارجی ) واقع شده باشد. بواسیر ممکن است سال ها وجود داشته باشد اما تنها با وقوع خونریزی بدان پی برده شود.

+ نوشته شده در  يکشنبه 13 مرداد 1398ساعت 4:06  توسط سهیل 

آیا از عوارض پروتز سینه خبر دارید؟

افزایش حجم سینه ها توسط جراحی یکی از روش های درمان می باشد. در این روش از پروتز سینه جهت ایجاد یک سینه بزرگ تر و جایگزینی حجمی از سینه که در حین حاملگی یا کاهش وزن از بین رفته استفاده می گردد. از پروتز جهت بازسازی سینه ای که در حین سرطان و یا ضربه از بین رفته هم استفاده می گردد.

این عمل یکی از شایع ترین عمل های جراحی زیبایی مورد درخواست بانوان است که طی آن پروتزهای مصنوعی برای افزایش اندازه و بهبود شکل سینه ها مورد استفاده قرار می گیرد.پروتز‌ها پوششی سیلیکونی دارند که قبلا داخل آن را با سرم نرماسالین پر می‌کردند. فایده این نوع سیلیکون آن بود که جراح می‌توانست پوشش سیلیکونی را لوله کرده (بدون آن که داخلش مایعی وجود داشته باشد) و از سوراخ کوچکی که روی پوست سینه ایجاد کرده بود به داخل سینه منتقل کند.

+ نوشته شده در  سه شنبه 8 مرداد 1398ساعت 3:01  توسط سهیل 

روش های عمل زیبایی شکم و پهلو

لیپوساکشن با کمک مکش چربی ها را از بدن بیرون می آورد. در موقع لیپوساکشن لوله های نازک و کوچک با سر پهن (کانولا) به وسیله برش های کوچک وارد بدن شده و پزشک متخصص لوله را زیر پوست می چرخاند تا به ناحیه تجمع چربی ها برسد، بعد چربی های اضافی از طریق این لوله به بیرون هدایت می شوند.

آیا لیپوساکشن خوب است

+ نوشته شده در  سه شنبه 8 مرداد 1398ساعت 2:55  توسط سهیل